wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Interfejsy Lpg STD-FTDI (wersja podstawowa bez dodatkowych zabezpieczeń) » PTstd Interfejs LPG standard z wybranym złączem
Waluta
Chmura tagów
Systemy płatności
  • PayPal
  • Przelewy24
  • Paynow
PTstd Interfejs LPG standard z wybranym złączemPTstd Interfejs LPG standard z wybranym złączem
PTstd Interfejs LPG standard z wybranym złączemPTstd Interfejs LPG standard z wybranym złączem
PolecamyNasz hit

PTstd Interfejs LPG standard z wybranym złączem

Projekt-TECH
Średnia ocena (4.89/5):
Średnia ocena 4.89/5
(głosów 19)

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: dostępny

Koszt wysyłki: od 5,00 zł Dodaj produkt do koszyka, a nasz sklep udzieli proporcjonalnych rabatów i obliczy łączny koszt dostawy na podstawie wartości koszykaInPost Paczkomaty24 - 7,99 zł
Kurier do drzwi - 5,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: PTstd

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja producenta

Długość całkowita
3 metry
Rodzaj złącza (numer)
złącze 1 AC / KME stare modele
złącze 2 TARTARINI stare modele
złącze 3 LOV-TEC
złącze 4 LANDI stare modele
złącze 5 AUTRONIC
złącze 6 AGC
złącze 7 AC / KME / LPGTECH nowe modele
złącze 9 BRC Just - starsze modele
złącze 10 EUROPEGAS
złącze 11 Stefanelli Sis
złącze 12 UNIWERSALNE PINY
złącze 13 STEFANELLI SIS PLUS
złącze 14 BRC JUST - starsze modele
złącze 15 BSM Bardolini
złącze 16 S-GAS
złącze 17 SIMGAS

Cena: 69,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena produktu zmienia się w zależności od zakupionej ilości produktów - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Szczegóły
  • czym jest wersja OPTO&FTDI?
  • Do pobrania (3)
  • Klipy filmowe (3)
  • Recenzje produktu, dyskusja użytkowników (19)

Oferujemy w pełni funkcjonalne urządzenie diagnostyczne i polecamy go każdemu, kto zechce regulować swój pojazd osobiście. Elektronika FTDI to gwarancja wsparcia w sterowniki dla najnowszych komputerów, natomiast dodatkowa sygnalizacja LED zdecydowanie poprawia komfort użytkownika naszego produktu.

Sprzęt mimo bardzo niskiej ceny umożliwia przeprowadzenie pełnej diagnostyki systemu LPG jak również dokonanie regulacji (autokalibracja, mapy, temperatura przełączania, obroty itd.) – funkcjonalnością nie różni się niczym od oryginału.


UWAGA: dla warsztatów polecamy sprzęt oparty na elektronice FTDI lub OPTO&FTDI o podwyższonej wytrzymałości


Dostępne złącza:

alt

 

Zastosowanie poszczególnych złącz
 

złącze numer 1:
 
  • 4GAS: 4GAS II MINI
  • AC: STAG 100, 150, XL
  • AEB: AEB175
  • AG: RAZMUS, SIROCCO, CZECH
  • AGIS: CAN, OBD (CAN)
  • APROJEKT: ROXI
  • BIGAS: ELC '92, ELC PEGASO, SGIS, SGIS N
  • CAR-GAS: SOLARIS
  • D.T. GAS: DATEC BASIC, DATEC SUPER, GAS-TECH
  • DIAGTRONIC: V10 OLD
  • ELPIGAZ: LEONARDO, MILENIUM, NICOLAUS/2004, STELLA/ ELIZA, VOILA PLUS
  • EMMEGAS: ICS-03
  • ESGI: ESGI 2, ESGI 1
  • EUREKA: EUREKA (sekwencyjny wtrysk gazu)
  • EUROPEGAS: OSCAR, OSCAR N, OSCAR N MINI SAS, OSCAR N PLUS, OSCAR OBD CAN SAS, EG AVANCE 24 / 32 / 48, VECTOR, SUPERIOR, DYNAMIC, DIESEL (przed zakupem sprawdź kształt złącza diagnostycznego w pojeździe, w razie potrzeby zobacz interfejs ze złączem numer 10)
  • IC: IC
  • ISU: MOD.6
  • KING: KING
  • KME: AKME, BINGO, BINGO M, BINGO S, DIEGO,
  • DIEGO G3 (wszystktie do 04.2009)
  • LANDI RENZO: LAMBDA CONTROL SYSTEM A/1-
  • V05-ER, BLuE
  • LECHO: AGNES, MAXI-LAMBDA, MINISEC, SEC,
  • SEQUEL, DREAM XXI N, V-MAX
  • LO.GAS: LO.GAS, FLASH MACH PRO
  • OMVL: DREAM XXI N
  • PLANIJET
  • PROTEC DIGITAL: ORION
  • ROMAN: RIS, RISN
  • TAMONA: PROGAS, TGSTREAM, TGSTREAM-P,
  • TGSTREAM-PM
  • TARTARINI: Sequential = Black Ecu
  • UNIGAS: ISU
  • ULTRA-GAS: ULTRA-GAS OLD
  • V-TEC: V-TEC
  • VERSUS: VERSUS
  • ZAVOLI: ALISEI N, ZAVOLI N, REGAL
 
złącze numer 2:
 
  • JUNIOR LAMBDA CONTROL: JUNIOR LAMBDA CONTROL
  • TARTARINI: ETAGAS sekwencyjny, TEC 97, TEC 99c, TEC 99 PRO, SFI  
 
złącze numer 3:
 
  • LOVATO: LOV-ECO, LOV-ECO PRO
 
złącze numer 4:
 
  • LANDI: LES 01, LES 98, LES 98A, LES 99, LIS
 
złącze numer 5:
 
  • AC: STAG 50
  • AUTOGAS ITALIA (AI): LGC-700, LGC-720
  • AUTRONIC: A-MON, AL-700, AL720/p, AL-800, AL820/p
 
złącze numer 6:
 
  • AG: ZENIT JZ-2005/2009, COMPACT, Zenit PRO (OBD), Diesel, BLUEBOX i nowe
  • AUTOGAS ITALIA (AI): EASYJET, EASYDREM, POWERJET
  • AUTRONIC: MISTRAL
  • BAYKAN: BAYKAN
  • CARGAS: BARDOLINI NEW
  • EASY GAS: D07 CHINA
  • EMMEGAS: ECU 07
  • EMMER: FRANK AUTRONIC
  • FEMA: SGI
  • JX GAS: Jie Xing GAS
  • MIM GAS: FERONI, TORELLI
  • MOTOR GAS: SIS
  • NIGS: ZANARDI
  • POLIAUTO: SEQUENTAL
  • TOMASETTO: TOMASETTO
  • (dodatkowy kabel z tzw. „krokodylkiem” jeśli występuje należy podłączyć do 12V akumulatora)
 
złącze numer 7:
 
  • AC: 4GAS, STAG 200, STAG 300, STAG 300 PLUS, STAG 300 PREMIUM, STAG 4 (ECO), STAG XL, VECTOR, Qbox, ISA2, ISA3, Qbox, Qnext, Qmax oraz nowe modele
  • AGIS: ML210, P13 oraz nowe modele
  • ATIKER: FAST, MULTI FAST, SAFE FAST
  • CARGAS: SOLARIS
  • DIGITRONIC: DGI, EASY FAST - wszystkie wersje Exp, Exr i nowe modele
  • ESGI: ESGI 2
  • IC: 4-gas
  • LS: NEXT
  • KME: BINGO, BINGO M, BINGO S, DIEGO, DIEGO G3, DIEGO LS, NEVO (wszytsktie modele od 04.2009)
  • LOGOGAS: LOGOGAS
  • LOVATO: FAST, SMART, EASY
  • LPGTECH: tech-100, tech-200, tech-300, tech-500 i nowe modele
  • MILANO: MILANO
  • OPTIMA GAS: ECO-TEC, PRO-TEC
  • TAMONA: TGSTREAM NEW
  • WENTGAS: WENTGAS
 
złącze numer 8 :
 
  • A.E.B.: KING i nowe modele z tym złączem
  • BIGAS: SGisN, SGisN OBD
  • ELPIGAZ: Stella, Maris, Polare i wszystkie nowe systemy z tym złączem
  • E.G.S. (Euro Gas Service): Eco Diesel
  • EMER: Emer
  • ENERGY REFORM: Energy Reform
  • GASITALY: GasItaly
  • JIEXING: JXECU-04, JXECU-06, JXECU-08
  • LANDI RENZO: IGSYSTEM, LCS/2, LCSA1/05, LCSE, OMEGAS
  • MEGAJET: MegaJet (A.E.B. System)
  • NLP: Techno Eco, NLP CNG Otogaz
  • ULTRAGAS: MINT-XI UltraGAS, RSI+  
  • ROMANO: RIS N
  • TARTARINI: EVO 1
  • VOGEL: VGI
  • ZAVOLI: Alisei N
 
złącze numer 9:
 
  • BRC: JUST JUNIOR  
 
złącze numer 10:
 
  • EUROPEGAS: OSCAR, OSCAR N, OSCAR N MINI SAS, OSCAR N PLUS, OSCAR OBD CAN SAS, EG AVANCE 24 / 32 / 48, VECTOR, SUPERIOR, DYNAMIC, DIESEL (przed zakupem sprawdź kształt złącza diagnostycznego w pojeździe, w razie potrzeby zobacz interfejs ze złączem numer 1)
 
złącze numer 11:
 
  • STEFANELLI: SIS, SIS PLUS (UWAGA: w przypadku złącza 16-pinowego w pojeździe należy użyć specjalistycznego adaptera lub wtyku numer 13)
 
złącze numer 12:
 
  • LECHO: maxi-lambda (wtyk czarny okrągły)  czerwony - +12V | brązowy – masa | biały -linia L (TxD) | zielony – linia K (Rxd)
 
złącze numer 13:
 
  • STEFANELLI: SIS+ (dodatkowy przewód można połączyć z przewodem sygnałowym Sondy Lambda (z reguły szary przewód) przed katalizatorem - jest to element opcjonalny i umożliwia podgląd składu mieszanki w programie diagnostycznym)
 
złącze numer 14:
 
  • BRC: JUST, JUST HEAVY (wtyk czarny 6-pin)
 
złącze numer 15:
 
  • BSM (BARDOLINI / CARGAS): BSM, Bardolini B4, CarGas

Rzeczywiste zdjęcia produktu (przykłady interfejsów ze numer 1 oraz 7):



Interfejs LPG USB wersja podstawowa ze złaczem numer 1







Interfejs USB wersja podstawowa ze złaczem numer 7


Interfejs LPG USB wersja podstawowa

Oferujemy w pełni funkcjonalne urządzenie diagnostyczne i polecamy go każdemu, kto zechce regulować swój pojazd osobiście. Elektronika FTDI to gwarancja wsparcia w sterowniki dla najnowszych komputerów, natomiast dodatkowa sygnalizacja LED zdecydowanie poprawia komfort użytkownika naszego produktu.

Sprzęt mimo bardzo niskiej ceny umożliwia przeprowadzenie pełnej diagnostyki systemu LPG jak również dokonanie regulacji (autokalibracja, mapy, temperatura przełączania, obroty itd.) – funkcjonalnością nie różni się niczym od oryginału.

UWAGA: dla warsztatów polecamy sprzęt oparty na elektronice FTDI lub OPTO&FTDI o podwyższonej wytrzymałości

 

Główne cechy:

  • bardzo prosta instalacja w każdym systemie operacyjnym (czip FTDI)
  • bezproblemowa współpraca z najnowszymi programami diagnostycznymi
  • OBSŁUGA 100% funkcji sterowników gazowych
  • wytrzymałe okablowanie z podwójnym ekranem (ekran aluminiowy + oplot z wiązki stalowej) wykonywany na nasze specjalne zamówienie
  • wzmocnione końcówki
  • praca w systemie Windows 10 i wszystkich poprzednich wersjach
  • sygnalizacja 3 x LED w obudowie:

READY - gotowy do pracy, dioda zapala się po zainstalowaniu sterowników
IN - sygnalizacja transmisji w kierunku komputera PC

OUT - sygnalizacja transmisji w kierunku pojazdu

 
  • elektronika interfejsu (płyta drukowana PCB) jest wykonana maszynowo w technologi SMD (epoksyd FR4) - zamknięta w szczelnej obudowie około 1m od gniazda komputera

Zawartość zestawu:

  • NOWY interfejs diagnostyczny zakończony 1 wybranym przez kupującego wtykiem (w przypadku gdy kupujący nie dokona wyboru złącza wysyłamy kabel numer „1” zgodnie ze specyfikacją z tabeli)
  • paragon lub faktura upoważniająca do gwarancji (realizacja poprzez wymianę na nowy lub zwrot kosztów)
  • opis złącz i ich zastosowania (drukowana)
  • POMOC TECHNICZNA - w razie problemów odpowiadamy na Państwa pytania i udostępniamy adresy stron z bezpłatnym dostępem do bogatej bazy danych z plikami do LPG
Interfejs diagnostyczny OPTO&FTDI to rozbudowana wersja interfejsu FTDI serii profesjonalnej. Dodatkowe cechy to przede wszystkim 100% separacja obwodów samochodu od komputera PC dająca jeszcze większą trwałość interfejsu i całkowite bezpieczeństwo transmisji nawet w przypadku usterek pojazdu. Interfejsy profesjonalne FTDI oraz OPTO&FTDI ponadto posiadają uszczelnioną obudowę umożliwiającą pracę w deszczu.

opto-izolacja swosowana w interfejsach LPG
Regulacja STAG - POLSKA
Regulacja KME Diego G3 - NIEMCY
Regulacja Zenit Pro - Wielka Brytania
Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

świetna obsługa!!!

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Super polecam

Ocena produktu: Ocena produktu 4/5 Data napisania recenzji:

Działa,Jestem mile zaskoczony.Polecam.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

produkt oraz obsługa firmy bardzo pozytywna

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Produkt dość wysokiej jakości.Natychmiast po podłączeniu komputer go wykrył.sprawdzanie,regulacja odpowiednim oprogramowaniem bez problemu. Polecam,nawet dla warsztatów profesjonalnych w LPG.Wykonanie wysokiej jakości.Długość kabla wystarczająca aby przeprowadzać diagnostykę w kabinie kierowcy. Polecam.Dobry zakup.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Produkt idealny, bez zastrzeżeń.Natychmiastowa realizacja zamówienia.Bardzo dobry i miły kontakt. Gorąco polecam.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Interfejs działa bardzo dobrze, jestem zadowolony z tego zakupu.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Prosta obsługa, dzięki pojedyńczym końcówkom pasuje do wszystkich rodzajów złącz sterowników. Polecam.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Interfejs ok. Zgodny z opisem. Łączy się bez problemu z autem.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

polecam bez zarzutu. obsługa miła, sprzęt działa jak należy, Scenic wyregulowany

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Wszystko ok, polecam

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Polecam produkt. Należy podkreślić fachową pomoc udzielaną przez wsparcie techniczne.

Ocena produktu: Ocena produktu 4/5 Data napisania recenzji:

Interfejs działa prawidłowo (Stag 4 Eco, program ACGasSynchro). Zwróciłbym uwagę na solidność wykonania i złącze USB. Musiałem zamówić drugi egzemplarz (poprzedni kupiłem dość dawno temu, ale nie był jakoś intensywnie użytkowany), ponieważ urwały mi się lutowania złącza USB do płytki. Obecny egzemplarz wydaje się w porządku, ale w poprzednim złącze USB niezbyt solidnie siedziało w gnieździe komputera i przy lekkim poruszeniu kabla często zrywało połączenie (próbowałem różnych gniazd). Moim zdaniem, lepszym rozwiązaniem dla trwałości interfejsu byłoby odseparowanie złącza USB i płytki, np. dodanie kilkudziesięciu centymetrów przewodu pomiędzy złączem USB a płytką.

Odpowiedź sklepu:
Złącze jest poprawione we wszystkich interfejsach produkowanych po lipcu 2016. dostosowujemy produkty do wymagań użytkowników więc proszę zgłaszać wszelkie sugestie oraz wykryte wady

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

działa z instalacja stag Q-BOX plus w VW. Kasowanie inspekcji i aktualizacja oprogramowania w pojeździe wykonane

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Kabel jak najbardziej spełnia swoje zadanie :) Bez problemowo, żadnych niespodzianek. Gorąco polecam :)

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

dlaczego ta wersja jest tylko do użytku domowego, ma jakieś ograniczenia?

Odpowiedź sklepu:
Seria interfejsów STD FTDI 3xled nie posiada żadnych dodatkowych układów chroniących PC na wypadek usterek w instalacji elektrycznej pojazdu. W domowym zastosowaniu najczęściej podłączamy interfejs do "pewnego" samochodu i wiemy, że nikt nie kombinował przed nami w instalacji elektrycznej (nie ma zwarć w instalacji bądź innych indywidualnych modyfikacji poprzedniego właściciela). W przypadku zastosowań warsztatowych już takiej pewności nie ma i dlatego zalecamy sprzęt z dodatkowymi zabezpieczeniami, które chronią PC przed skokami napięć lub na wypadek odwrotnej polaryzacji na liniach sygnałowych. Funkcjonalność interfejsów STD jest taka sama jak FTDI seri profesjonalnej czy OPTO&FTDI - obsłużymy nimi te same funkcje.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Interfejs spełnia swoje zadanie. Jest OK.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Długi, solidnie wykonany kabel. Wyregulowałem na nim dwie instalacje: BRC Just (z taką końcówką kupiłem interfejs) oraz Autronic Al700 (taką wtyczkę posiadałem wcześniej). Instalacja sterowników bezproblemowa. Ustawień dokonywałem na tablecie Lenovo z systemem windows 10.Polecam zakup urzadzenia, szczególnie że cena interfejsu jest naprawdę bardzo przystepna.

Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji:

Szybka wysyłka ,dobre wykonanie interfejsu wszystko ok

Aktualności

Samodzielna autokalibracja instalacji LPG

Użytkownicy samochodów z instalacjami LPG doskonale wiedzą, jak ważne dla właściwego ich działania są okresowe przeglądy. To one pozwalają na czas wychwycić ewentualne problemy, które z czasem mogłyby się przerodzić w poważniejsze awarie.
Przeczytaj całość

Sytuacja branży LPG na świecie i w Polsce

O branży LPG nie mówi się wiele poza prasą i serwisami branżowymi. Wiedza większości osób ogranicza się do tego, że LPG to paliwo wykorzystywane do zasilania samochodów z instalacją gazową. Jak to jednak wygląda na tle całego świata, a także jaki udział w rynku paliw ma LPG? Postanowiliśmy się przyjrzeć temu nieco bliżej.
Przeczytaj całość
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu