NOWY interfejs diagnostyczny z separacją galwaniczną OPTO&FTDI ze złączem numer 1 oraz adapterem numer 2, 5, 6, 7, 8
Rzeczywiste zdjęcia:
Zastosowanie:
złącze numer 1:
- 4GAS: 4GAS II MINI
- AC: STAG 100, 150, XL
- AEB: AEB175
- AG: RAZMUS, SIROCCO, CZECH
- AGIS: CAN, OBD (CAN)
- APROJEKT: ROXI
- BIGAS: ELC '92, ELC PEGASO, SGIS, SGIS N
- CAR-GAS: SOLARIS
- D.T. GAS: DATEC BASIC, DATEC SUPER, GAS-TECH
- DIAGTRONIC: V10 OLD
- ELPIGAZ: LEONARDO, MILENIUM, NICOLAUS/2004, STELLA/ ELIZA, VOILA PLUS
- EMMEGAS: ICS-03
- ESGI: ESGI 2, ESGI 1
- EUREKA: EUREKA (sekwencyjny wtrysk gazu)
- EUROPEGAS: OSCAR, OSCAR N, OSCAR N MINI SAS, OSCAR N PLUS, OSCAR OBD CAN SAS, VECTOR, EG AVANCE 24 / 32 / 48, SUPERIOR, DYNAMIC (przed zakupem sprawdź kształt złącza diagnostycznego w pojeździe, w razie potrzeby zobacz interfejs ze złączem numer 10)
- IC: IC
- ISU: MOD.6
- KING: KING
- KME: AKME, BINGO, BINGO M, BINGO S, DIEGO, DIEGO G3 (wszystkie do 04.2009)
- LANDI RENZO: LAMBDA CONTROL SYSTEM A/1- V05-ER, BLuE
- LECHO: AGNES, MAXI-LAMBDA, MINISEC, SEC,
- SEQUEL, DREAM XXI N, V-MAX
- LO.GAS: LO.GAS, FLASH MACH PRO
- OMVL: DREAM XXI N
- PROTEC DIGITAL: ORION
- ROMAN: RIS, RISN
- TAMONA: PROGAS, TGSTREAM, TGSTREAM-P, TGSTREAM-PM
- TARTARINI: Sequential = Black Ecu
- UNIGAS: ISU
- ULTRA-GAS: ULTRA-GAS OLD
- V-TEC: V-TEC
- VERSUS: VERSUS
- ZAVOLI: ALISEI N, ZAVOLI N, REGAL
złącze numer 2:
- TARTARINI: sequentiale, tec97, tec99, tec99 pro, sfi, etagas
- Junior Lambda Control
- i inne ze złączem prostokątnym (2x4piny)
złącze numer 5:
- AC: STAG 50
- AUTOGAS ITALIA (AI): LGC-700, LGC-720
- AUTRONIC: A-MON, AL-700, AL720/p, AL-800, AL820/p
złącze numer 6:
- AG: ZENIT JZ-2005/2009, COMPACT, Zenit PRO (OBD), Diesel, BLUEBOX i wszystkie nowe modele
- AUTOGAS ITALIA (AI): EASYJET, EASYDREM, POWERJET
- AUTRONIC: MISTRAL
- BAYKAN: BAYKAN
- CARGAS: BARDOLINI NEW
- EASY GAS: D07 CHINA
- EMMEGAS: ECU 07
- EMMER: FRANK AUTRONIC
- FEMA: SGI
- JX GAS: Jie Xing GAS
- MG MOTORGAS - MG CRC 600 / 648
- MIM GAS: FERONI
- TORELLI T1 T3
- MOTOR GAS: SIS
- NIGS: ZANARDI
- POLIAUTO: SEQUENTAL
- TOMASETTO: TOMASETTO (dodatkowy kabel z tzw. „krokodylkiem” jeśli występuje należy podłączyć do 12V akumulatora)
złącze numer 7:
- AC: 4GAS, STAG 200 gofast, STAG 300, STAG 300 PLUS, STAG 300 PREMIUM, STAG 4 (ECO), STAG XL, VECTOR, ISA2, ISA3, Qbox, Qnext, Qmax oraz nowe modele
- AGIS: ML210, P13, diesel oraz nowe modele
- ATIKER: FAST, MULTI FAST, SAFE FAST
- CARGAS: SOLARIS
- DIGITRONIC: DGI, EASY FAST
- ESGI: ESGI 2 (do modeli ESGI 1 oraz RADPID należy użyć kabla z końcówką numer 1)
- IC: 4-gas
- KME: BINGO, BINGO M, BINGO S, DIEGO, DIEGO G3, DIEGO LS, NEVO (PRO) (wszystkie modele od 04.2009)
- LS: NEXT
- LOGOGAS: LOGOGAS
- LOVATO: FAST, SMART, EASY - wszystkie wersje Exp, Exr i nowe modele
- LPGTECH: tech-100, tech-200, tech-300, tech-500 i nowe modele
- MILANO: MILANO
- OPTIMA GAS: ECO-TEC, PRO-TEC, NANO
- POLETRON: POLETRON 26/1, 26/2, 26/3
- TAMONA: PROGAS, T-GAS , TGSstream PM and NEW
- TE-GAS: TE-SL, TE-PS, TE-PM, TE-STREAM, TE-STREAM-OBD
- WENTGAS: WENTGAS
złącze numer 8 :
- A-MAX: King
- A.E.B.: ALFATRONIC PRIDE, EMMEGAS, GreenGas, KING (MP48) i nowe modele z tym złączem
- BIGAS: SGisN, SGisN OBD
- ELPIGAZ: Stella, Maris, Polare i wszystkie nowe systemy z tym złączem
- E.G.S. (Euro Gas Service): Eco Diesel
- EMER: Emer
- ENERGY REFORM: Energy Reform
- GASITALY: GasItaly
- GI - F1, F3, F5
- JIEXING: JXECU-04, JXECU-06, JXECU-08
- LANDI RENZO: IGSYSTEM, LCS/2, LCSA1/05, LCSE, OMEGAS oraz nowe modele
- MEGAJET: MegaJet (A.E.B. System)
- NLP: Techno Eco, NLP CNG Otogaz
- OMVL: dream xxi-n/p, dream xxi-n/p eobd - modele z tym złączem
- ULTRAGAS: MINT-XI UltraGAS, RSI+
- ROMANO: RIS , RIS N, ECU-PM48, ANTONIO
- TARTARINI: EVO 1
- VOGEL: VGI
- ZAVOLI: Alisei N
Interfejs diagnostyczny LPG CNG ProjektTECH w wersji USB OPTO & FTDI z zabezpieczeniem i separacją galwaniczną. Sprzęt zaprojektowany z myślą o zastosowaniach warsztatowych. Markowa elektronika, specjalnie wyprodukowany przewód oraz dodatkowe układy zabezpieczające sprawiają, że nasze urządzenia działają stabilnie i bezpiecznie bez względu na czynniki zewnętrzne generowane przez pracujący silnik i podzespoły pojazdu.
Oferowany interfejs umożliwia przeprowadzenie pełnej diagnostyki systemu LPG jak również dokonanie regulacji (autokalibracja, mapy, temperatura przełączania, obroty itd.)
Główne cechy:
- bardzo prosta instalacja w każdym systemie operacyjnym (czip FTDI)
- elektronika OPTO&FTDI zapewniająca separacje obwodów komputera od pojazdu. Odporny na przepięcia i odwrotną polaryzację w złączu pojazdu
- bezproblemowa współpraca z najnowszymi programami diagnostycznymi
- kabel 4,5metra
- OBSŁUGA 100% funkcji sterowników gazowych
- wytrzymałe okablowanie z podwójnym ekranem (ekran aluminiowy + oplot z wiązki stalowej) wykonywany na nasze specjalne zamówienie
- wzmocnione końcówki przewodów
- interfejs odporny na pracę w deszczu (gumowe kołnierze, kontrolki SMD wewnątrz szczelnej obudowy)
- praca w systemie Windows 10 i wszystkich poprzednich wersjach
- sygnalizacja 3 x LED w obudowie:
READY - gotowy do pracy, dioda zapala się po zainstalowaniu sterowników
IN - sygnalizacja transmisji w kierunku komputera PC
OUT - sygnalizacja transmisji w kierunku pojazdu
- elektronika interfejsu (płyta drukowana PCB) jest wykonana maszynowo w technologi SMD (epoksyd FR4) - zamknięta w szczelnej obudowie
Zawartość zestawu:
- NOWY interfejs diagnostyczny ze złączem numer 1 oraz adapterami numer 2, 5, 6, 7, 8
- paragon lub faktura upoważniająca do gwarancji (realizacja poprzez wymianę na nowy lub zwrot kosztów)
- opis złącz i ich zastosowania (drukowana)
- POMOC TECHNICZNA - w razie problemów odpowiadamy na Państwa pytania i udostępniamy adresy stron z bezpłatnym dostępem do bogatej bazy danych z plikami do LPG
Interfejs diagnostyczny OPTO&FTDI to rozbudowana wersja interfejsu FTDI serii profesjonalnej. Dodatkowe cechy to przede wszystkim 100% separacja obwodów samochodu od komputera PC dająca jeszcze większą trwałość interfejsu i całkowite bezpieczeństwo transmisji nawet w przypadku usterek pojazdu. Interfejsy profesjonalne FTDI oraz OPTO&FTDI ponadto posiadają uszczelnioną obudowę umożliwiającą pracę w deszczu.