NOWY interfejs diagnostyczny z separacją galwaniczną OPTO&FTDI ze złączem numer 1 oraz adapterem numer 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Rzeczywiste zdjęcia:
Zastosowanie:
złącze numer 1:
4GAS: 4GAS II MINI
AC: STAG 100, 150, XL
AEB: AEB175
AG: RAZMUS, SIROCCO, CZECH
AGIS: CAN, OBD (CAN)
APROJEKT: ROXI
BIGAS: ELC '92, ELC PEGASO, SGIS, SGIS N
CAR-GAS: SOLARIS
D.T. GAS: DATEC BASIC, DATEC SUPER, GAS-TECH
DIAGTRONIC: V10 OLD
ELPIGAZ: LEONARDO, MILENIUM, NICOLAUS/2004, STELLA/ ELIZA, VOILA PLUS
EMMEGAS: ICS-03
ESGI: ESGI 2, ESGI 1
EUREKA: EUREKA (sekwencyjny wtrysk gazu)
EUROPEGAS: OSCAR, OSCAR N, OSCAR N MINI SAS, OSCAR N PLUS, OSCAR OBD CAN SAS, VECTOR, EG AVANCE 24 / 32 / 48, SUPERIOR, DYNAMIC (przed zakupem sprawdź kształt złącza diagnostycznego w pojeździe, w razie potrzeby zobacz interfejs ze złączemnumer 10)
IC: IC
ISU: MOD.6
KING: KING
KME: AKME, BINGO, BINGO M, BINGO S, DIEGO, DIEGO G3 (wszystkie do 04.2009)
LANDI RENZO: LAMBDA CONTROL SYSTEM A/1- V05-ER, BLuE
A.E.B.: ALFATRONIC PRIDE, EMMEGAS, GreenGas, KING (MP48) i nowe modele z tym złączem
BIGAS: SGisN, SGisN OBD
ELPIGAZ: Stella, Maris, Polare i wszystkie nowe systemy z tym złączem
E.G.S. (Euro Gas Service): Eco Diesel
EMER: Emer
ENERGY REFORM: Energy Reform
GASITALY: GasItaly
GI - F1, F3, F5
JIEXING: JXECU-04, JXECU-06, JXECU-08
LANDI RENZO: IGSYSTEM, LCS/2, LCSA1/05, LCSE, OMEGAS oraz nowe modele
MEGAJET: MegaJet (A.E.B. System)
NLP: Techno Eco, NLP CNG Otogaz
OMVL: dream xxi-n/p, dream xxi-n/p eobd - modele z tym złączem
ULTRAGAS: MINT-XI UltraGAS, RSI+
ROMANO: RIS , RIS N, ECU-PM48, ANTONIO
TARTARINI: EVO 1
VOGEL: VGI
ZAVOLI: Alisei N
złącze numer 9:
BRC: JUST JUNIOR
złącze numer 10:
EUROPEGAS: OSCAR, OSCAR N, OSCAR N MINI SAS, OSCAR N PLUS, OSCAR OBD CAN SAS, VECTOR, EG AVANCE 24 / 32 / 48, SUPERIOR, DYNAMIC (przed zakupem sprawdź kształt złącza diagnostycznego w pojeździe, w razie potrzeby zobacz interfejs ze złączemnumer 1)
złącze numer 11:
STEFANELLI: SIS, SIS PLUS (UWAGA: w przypadku złącza 16-pinowego w pojeździe należy użyć specjalistycznego adaptera lub wtyku numer 13)
złącze numer 12:
LECHO: maxi-lambda (wtyk czarny okrągły) czerwony - +12V | brązowy – masa | biały -linia L (TxD) | zielony – linia K (Rxd)
złącze numer 13:
STEFANELLI: SIS+ (dodatkowy przewód można połączyć z przewodem sygnałowym Sondy Lambda (z reguły szary przewód) przed katalizatorem - jest to element opcjonalny i umożliwia podgląd składu mieszanki w programie diagnostycznym)
(UWAGA: w przypadku złącza 4-pinowego w pojeździe należy użyć specjalistycznego adaptera lub wtyku numer 11)
Interfejs diagnostyczny LPG CNG ProjektTECH w wersji USB OPTO & FTDI z zabezpieczeniem i separacją galwaniczną. Sprzęt zaprojektowany z myślą o zastosowaniach warsztatowych. Markowa elektronika, specjalnie wyprodukowany przewód oraz dodatkowe układy zabezpieczające sprawiają, że nasze urządzenia działają stabilnie i bezpiecznie bez względu na czynniki zewnętrzne generowane przez pracujący silnik i podzespoły pojazdu.
Oferowany interfejs umożliwia przeprowadzenie pełnej diagnostyki systemu LPG jak również dokonanie regulacji (autokalibracja, mapy, temperatura przełączania, obroty itd.)
Główne cechy:
bardzo prosta instalacja w każdym systemie operacyjnym (czip FTDI)
elektronika OPTO&FTDI zapewniająca separacje obwodów komputera od pojazdu. Odporny na przepięcia i odwrotną polaryzację w złączu pojazdu
bezproblemowa współpraca z najnowszymi programami diagnostycznymi
kabel 4,5metra
OBSŁUGA 100% funkcji sterowników gazowych
wytrzymałe okablowanie z podwójnym ekranem (ekran aluminiowy + oplot z wiązki stalowej) wykonywany na nasze specjalne zamówienie
wzmocnione końcówki przewodów
interfejs odporny na pracę w deszczu (gumowe kołnierze, kontrolki SMD wewnątrz szczelnej obudowy)
praca w systemie Windows 10 i wszystkich poprzednich wersjach
sygnalizacja 3 x LED w obudowie:
READY - gotowy do pracy, dioda zapala się po zainstalowaniu sterowników IN - sygnalizacja transmisji w kierunku komputera PC
OUT - sygnalizacja transmisji w kierunku pojazdu
elektronika interfejsu (płyta drukowana PCB) jest wykonana maszynowo w technologi SMD (epoksyd FR4) - zamknięta w szczelnej obudowie
Zawartość zestawu:
NOWY interfejs diagnostyczny ze złączem numer 1 oraz adapterami numer 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
paragon lub faktura upoważniająca do gwarancji (realizacja poprzez wymianę na nowy lub zwrot kosztów)
opis złącz i ich zastosowania (drukowana)
POMOC TECHNICZNA - w razie problemów odpowiadamy na Państwa pytania i udostępniamy adresy stron z bezpłatnym dostępem do bogatej bazy danych z plikami do LPG
Interfejs diagnostyczny OPTO&FTDI to rozbudowana wersja interfejsu FTDI serii profesjonalnej. Dodatkowe cechy to przede wszystkim 100% separacja obwodów samochodu od komputera PC dająca jeszcze większą trwałość interfejsu i całkowite bezpieczeństwo transmisji nawet w przypadku usterek pojazdu. Interfejsy profesjonalne FTDI oraz OPTO&FTDI ponadto posiadają uszczelnioną obudowę umożliwiającą pracę w deszczu.
Autor recenzji: Sebastian
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 15-10-2024
Zestaw przyszedł dobrze zapakowany i zgodnie z planem.
Oprócz interfejsu i przejściówek jest dołączona papierowa instrukcja z ich wykazem i zastosowaniem - jest też dostępna na stronie, ale wygodnie mieć ją pod ręką.
Wykonanie pierwsza klasa - wtyczki przejściówek dobrze pozarabiane, polutowane i zabezpieczone termokurczkami, pudełko uszczelnione przed wodą.
Co najważniejsze, interfejs działa bezproblemowo, sprawdziłem na Techu i Europegas.
Długi przewód pozwala na swobodne podłączenie do laptopa na siedzeniu pasażera i jeszcze jest zapas.
Oceniam jako udany zakup i drugi raz kupiłbym ten sam zestaw.
Polecam!
Autor recenzji: ILONA
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 20-12-2021
Ok
Autor recenzji: krzysztof
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 10-11-2020
Jak dotychczas spełnia oczekiwania
Autor recenzji: Jiri
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 16-10-2020
Doskonałe w 100% funkcjonalne produkty. Polecam
Autor recenzji: Piotr
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 09-04-2020
Produkt super ! Co do testu ,potrzebuję bardziej dokładne informacje na temat podłączenia od strony wtyczki do centralki ( rozpis pinów K i L- zewrzeć? ) i napięcie. Pozdrawiam serdecznie
Odpowiedź sklepu: linie K i L to przewody o kolorach zielony(K) i biały (L)
Autor recenzji: Zbigniew
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 17-02-2020
porządnie wykonany ...robi dobrą robotę
Autor recenzji: Sylwester
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 29-09-2019
Jakie gniazda to K i L?
Odpowiedź sklepu: W złączu bazowym interfejsu PTOpto1 są to linie skrajne (pierwsza i ostatnia)
Autor recenzji: Krzysztof
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 19-07-2019
Wszystko śmiga jak należy. Brawo Wy!
Autor recenzji: Jarosław
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 25-05-2019
Urządzenie zapewnia spokój w warsztacie, ponieważ można na nim polegać.
Autor recenzji: Zbigniew
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 24-04-2019
Świetne urządzenie, bezproblemowa instalacja sterownika, błyskawiczne połączenie z komputerem w samochodzie, możliwość regulacji wszystkich parametrów gazu, łącznie z wyregulowaniem od podstaw np: po rozwiercaniu dysz, jak w moim przypadku. Polecam!!!
Autor recenzji: Zbigniew
Ocena produktu:
Data napisania recenzji: 13-04-2019
Godny polecenia. Bezproblemowa instalacja i stabilne połączenie z komputerem w samochodzie.
Czy możliwe jest samodzielne serwisowanie instalacji LPG? Czy za każdym razem, kiedy odzywa się charakterystyczny dźwięk z kontrolki poziomu paliwa, należy umawiać wizytę u swojego gazownika? Przeczytaj całość
Użytkownicy samochodów z instalacjami LPG doskonale wiedzą, jak ważne dla właściwego ich działania są okresowe przeglądy. To one pozwalają na czas wychwycić ewentualne problemy, które z czasem mogłyby się przerodzić w poważniejsze awarie. Przeczytaj całość
Coraz więcej uwagi poświęcamy ekologicznym samochodom. Dziś miano lidera w ekologii zajmują samochody elektryczne i hybrydowe. Tymczasem zupełnie niesłusznie pomija się w tych porównania auta zasilane na LPG.Przeczytaj całość
O branży LPG nie mówi się wiele poza prasą i serwisami branżowymi. Wiedza większości osób ogranicza się do tego, że LPG to paliwo wykorzystywane do zasilania samochodów z instalacją gazową. Jak to jednak wygląda na tle całego świata, a także jaki udział w rynku paliw ma LPG? Postanowiliśmy się przyjrzeć temu nieco bliżej.
Rosnące od wielu lat ceny paliw są głównym powodem podejmowania decyzji o montażu instalacji LPG w samochodach. Chęć tańszej jazdy jest wystarczającym argumentem, aby zdecydować się na jednorazowy wydatek związany z zakupem i montażem instalacji w aucie.Przeczytaj całość