KME: BINGO, BINGO M, BINGO S, DIEGO, DIEGO G3, DIEGO LS, NEVO (wszytsktie modele od 04.2009)
LOGOGAS: LOGOGAS
LOVATO: FAST, SMART, EASY
LPGTECH: tech-100, tech-200, tech-300, tech-500 i nowe modele
MILANO: MILANO
OPTIMA GAS: ECO-TEC, PRO-TEC
TAMONA: TGSTREAM NEW
WENTGAS: WENTGAS
złącze numer 8 :
A.E.B.: KING i nowe modele z tym złączem
BIGAS: SGisN, SGisN OBD
ELPIGAZ: Stella, Maris, Polare i wszystkie nowe systemy z tym złączem
E.G.S. (Euro Gas Service): Eco Diesel
EMER: Emer
ENERGY REFORM: Energy Reform
GASITALY: GasItaly
JIEXING: JXECU-04, JXECU-06, JXECU-08
LANDI RENZO: IGSYSTEM, LCS/2, LCSA1/05, LCSE, OMEGAS
MEGAJET: MegaJet (A.E.B. System)
NLP: Techno Eco, NLP CNG Otogaz
ULTRAGAS: MINT-XI UltraGAS, RSI+
ROMANO: RIS N
TARTARINI: EVO 1
VOGEL: VGI
ZAVOLI: Alisei N
złącze numer 9:
BRC: JUST JUNIOR
złącze numer 10:
EUROPEGAS: OSCAR, OSCAR N, VECTOR, Diesel
złącze numer 11:
STEFANELLI: SIS, SIS PLUS (UWAGA: w przypadku złącza 16-pinowego w pojeździe należy użyć specjalistycznego adaptera lub wtyku numer 13)
W pełni funkcjonalne urządzenie polecane zarówno dla warsztatów jak i klientów indywidualnych, oparty na markowej elektronice wraz z dodatkowymi zabezpieczeniami chroniącymi interfejs oraz PC użytkownika.
Główne cechy:
działa stabilnie i nie wymaga instalowania sterowników
bezpieczny dla centralki LPG oraz komputera PC
5 metrów przewodu z podwójnym ekranem - (ekran aluminiowy + oplot z wiązki stalowej)
OBSŁUGA 100% funkcji sterowników gazowych
wytrzymałe okablowanie z podwójnym ekranem (ekran aluminiowy + oplot z wiązki stalowej) wykonywany na nasze specjalne zamówienie
wzmocnione końcówki przewodów
interfejs odporny na pracę w deszczu (gumowe kołnierze, kontrolki SMD wewnątrz szczelnej obudowy)
praca w systemie Windows 10 i wszystkich poprzednich wersjach
sygnalizacja 3 x LED w obudowie:
READY - gotowy do pracy, dioda zapala się po zainstalowaniu sterowników IN - sygnalizacja transmisji w kierunku komputera PC
OUT - sygnalizacja transmisji w kierunku pojazdu
elektronika interfejsu (płyta drukowana PCB) jest wykonana maszynowo w technologi SMD (epoksyd FR4) - zamknięta w szczelnej obudowie
Zawartość zestawu:
NOWY interfejs diagnostyczny ze złączem numer 1 oraz adapterami numer 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
paragon lub faktura upoważniająca do gwarancji (realizacja poprzez wymianę na nowy lub zwrot kosztów)
opis złącz i ich zastosowania (drukowana)
POMOC TECHNICZNA - w razie problemów odpowiadamy na Państwa pytania i udostępniamy adresy stron z bezpłatnym dostępem do bogatej bazy danych z plikami do LPG
Czy możliwe jest samodzielne serwisowanie instalacji LPG? Czy za każdym razem, kiedy odzywa się charakterystyczny dźwięk z kontrolki poziomu paliwa, należy umawiać wizytę u swojego gazownika? Przeczytaj całość
Użytkownicy samochodów z instalacjami LPG doskonale wiedzą, jak ważne dla właściwego ich działania są okresowe przeglądy. To one pozwalają na czas wychwycić ewentualne problemy, które z czasem mogłyby się przerodzić w poważniejsze awarie. Przeczytaj całość
Coraz więcej uwagi poświęcamy ekologicznym samochodom. Dziś miano lidera w ekologii zajmują samochody elektryczne i hybrydowe. Tymczasem zupełnie niesłusznie pomija się w tych porównania auta zasilane na LPG.Przeczytaj całość
O branży LPG nie mówi się wiele poza prasą i serwisami branżowymi. Wiedza większości osób ogranicza się do tego, że LPG to paliwo wykorzystywane do zasilania samochodów z instalacją gazową. Jak to jednak wygląda na tle całego świata, a także jaki udział w rynku paliw ma LPG? Postanowiliśmy się przyjrzeć temu nieco bliżej.
Rosnące od wielu lat ceny paliw są głównym powodem podejmowania decyzji o montażu instalacji LPG w samochodach. Chęć tańszej jazdy jest wystarczającym argumentem, aby zdecydować się na jednorazowy wydatek związany z zakupem i montażem instalacji w aucie.Przeczytaj całość