wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 1 Interfejs LPG standard z wybranym złączem do KME STAG qbox zenit compact elpigaz omegas i innych3
1 Interfejs LPG standard z wybranym złączem do KME STAG qbox zenit compact elpigaz omegas i innych1 Interfejs LPG standard z wybranym złączem do KME STAG qbox zenit compact elpigaz omegas i innych
1 Interfejs LPG standard z wybranym złączem do KME STAG qbox zenit compact elpigaz omegas i innych1 Interfejs LPG standard z wybranym złączem do KME STAG qbox zenit compact elpigaz omegas i innych
NowośćPolecamy

1 Interfejs LPG standard z wybranym złączem do KME STAG qbox zenit compact elpigaz omegas i innych

Projekt-TECH
1 Interfejs LPG standard z wybranym złączem do KME STAG qbox zenit compact elpigaz omegas i innych
Średnia ocena (5/5):
Średnia ocena 5/5
(głosów 2)

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: dostępny

Koszt wysyłki: od 6,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 11,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 8,00 zł
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 6,99 zł
Paczka w RUCHU - 9,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 11,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: PTstd

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja standardowa 1 rok

Długość całkowita
Numer złącza od strony pojazdu (

Cena: 33,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Szczegóły
  • czym jest wersja OPTO&FTDI?
  • Do pobrania (3)
  • Klipy filmowe (3)
  • Recenzje produktu (2)

Oferujemy w pełni funkcjonalne urządzenie diagnostyczne i polecamy go każdemu, kto zechce regulować swój pojazd osobiście. Elektronika FTDI to gwarancja wsparcia w sterowniki dla najnowszych komputerów, natomiast dodatkowa sygnalizacja LED zdecydowanie poprawia komfort użytkownika naszego produktu.

Sprzęt mimo bardzo niskiej ceny umożliwia przeprowadzenie pełnej diagnostyki systemu LPG jak również dokonanie regulacji (autokalibracja, mapy, temperatura przełączania, obroty itd.) – funkcjonalnością nie różni się niczym od oryginału.


UWAGA: dla warsztatów polecamy sprzęt oparty na elektronice FTDI lub OPTO&FTDI o podwyższonej wytrzymałości

Zastosowanie:
 

złącze numer 1:
 
  • 4GAS: 4GAS II MINI
  • AC: STAG 100, 150, XL
  • AEB: AEB175
  • AG: RAZMUS, SIROCCO, CZECH
  • AGIS: CAN, OBD (CAN)
  • APROJEKT: ROXI
  • BIGAS: ELC '92, ELC PEGASO, SGIS, SGIS N
  • CAR-GAS: SOLARIS
  • D.T. GAS: DATEC BASIC, DATEC SUPER, GAS-TECH
  • DIAGTRONIC: V10 OLD
  • ELPIGAZ: LEONARDO, MILENIUM, NICOLAUS/2004, STELLA/ ELIZA, VOILA PLUS
  • EMMEGAS: ICS-03
  • ESGI: ESGI 2, ESGI 1
  • EUREKA: EUREKA (sekwencyjny wtrysk gazu)
  • EUROPEGAS: OSCAR, OSCAR N, VECTOR
  • IC: IC
  • ISU: MOD.6
  • KING: KING
  • KME: AKME, BINGO, BINGO M, BINGO S, DIEGO,
  • DIEGO G3 (wszystktie do 04.2009)
  • LANDI RENZO: LAMBDA CONTROL SYSTEM A/1-
  • V05-ER, BLuE
  • LECHO: AGNES, MAXI-LAMBDA, MINISEC, SEC,
  • SEQUEL, DREAM XXI N, V-MAX
  • LO.GAS: LO.GAS, FLASH MACH PRO
  • OMVL: DREAM XXI N
  • PROTEC DIGITAL: ORION
  • ROMAN: RIS, RISN
  • TAMONA: PROGAS, TGSTREAM, TGSTREAM-P,
  • TGSTREAM-PM
  • TARTARINI: Sequential = Black Ecu
  • UNIGAS: ISU
  • ULTRA-GAS: ULTRA-GAS OLD
  • V-TEC: V-TEC
  • VERSUS: VERSUS
  • ZAVOLI: ALISEI N, ZAVOLI N, REGAL
 
złącze numer 2:
 
  • JUNIOR LAMBDA CONTROL: JUNIOR LAMBDA CONTROL
  • TARTARINI: ETAGAS sekwencyjny, TEC 97, TEC 99c, TEC 99 PRO, SFI  
 
złącze numer 3:
 
  • LOVATO: LOV-ECO, LOV-ECO PRO
 
złącze numer 4:
 
  • LANDI: LES 01, LES 98, LES 98A, LES 99, LIS
 
złącze numer 5:
 
  • AC: STAG 50
  • AUTOGAS ITALIA (AI): LGC-700, LGC-720
  • AUTRONIC: A-MON, AL-700, AL720/p, AL-800, AL820/p
 
złącze numer 6:
 
  • AG: ZENIT JZ-2005/2009, COMPACT, Zenit PRO (OBD), Diesel, BLUEBOX i nowe
  • AUTOGAS ITALIA (AI): EASYJET, EASYDREM, POWERJET
  • AUTRONIC: MISTRAL
  • BAYKAN: BAYKAN
  • CARGAS: BARDOLINI NEW
  • EASY GAS: D07 CHINA
  • EMMEGAS: ECU 07
  • EMMER: FRANK AUTRONIC
  • FEMA: SGI
  • JX GAS: Jie Xing GAS
  • MIM GAS: FERONI, TORELLI
  • MOTOR GAS: SIS
  • NIGS: ZANARDI
  • POLIAUTO: SEQUENTAL
  • TOMASETTO: TOMASETTO
  • (dodatkowy kabel z tzw. „krokodylkiem” jeśli występuje należy podłączyć do 12V akumulatora)
 
złącze numer 7:
 
  • AC: 4GAS, STAG 200, STAG 300, STAG 300 PLUS, STAG 300 PREMIUM, STAG 4 (ECO), STAG XL, VECTOR, Qbox, ISA2, ISA3, Qbox, Qnext, Qmax oraz nowe modele
  • AGIS: ML210, P13 oraz nowe modele
  • ATIKER: FAST, MULTI FAST, SAFE FAST
  • CARGAS: SOLARIS
  • DIGITRONIC: DGI, EASY FAST
  • ESGI: ESGI 2
  • IC: 4-gas
  • LS: NEXT
  • KME: BINGO, BINGO M, BINGO S, DIEGO, DIEGO G3, DIEGO LS, NEVO (wszytsktie modele od 04.2009)
  • LOGOGAS: LOGOGAS
  • LOVATO: FAST, SMART, EASY
  • LPGTECH: tech-100, tech-200, tech-300, tech-500 i nowe modele
  • MILANO: MILANO
  • OPTIMA GAS: ECO-TEC, PRO-TEC
  • TAMONA: TGSTREAM NEW
  • WENTGAS: WENTGAS
 
złącze numer 8 :
 
  • A.E.B.: KING i nowe modele z tym złączem
  • BIGAS: SGisN, SGisN OBD
  • ELPIGAZ: Stella, Maris, Polare i wszystkie nowe systemy z tym złączem
  • E.G.S. (Euro Gas Service): Eco Diesel
  • EMER: Emer
  • ENERGY REFORM: Energy Reform
  • GASITALY: GasItaly
  • JIEXING: JXECU-04, JXECU-06, JXECU-08
  • LANDI RENZO: IGSYSTEM, LCS/2, LCSA1/05, LCSE, OMEGAS
  • MEGAJET: MegaJet (A.E.B. System)
  • NLP: Techno Eco, NLP CNG Otogaz
  • ULTRAGAS: MINT-XI UltraGAS, RSI+  
  • ROMANO: RIS N
  • TARTARINI: EVO 1
  • VOGEL: VGI
  • ZAVOLI: Alisei N
 
złącze numer 9:
 
  • BRC: JUST JUNIOR  
 
złącze numer 10:
 
  • EUROPEGAS: OSCAR, OSCAR N, VECTOR, Diesel
 
złącze numer 11:
 
  • STEFANELLI: SIS, SIS PLUS (UWAGA: w przypadku złącza 16-pinowego w pojeździe należy użyć specjalistycznego adaptera lub wtyku numer 13)
 
złącze numer 12:
 
  • LECHO: maxi-lambda (wtyk czarny okrągły)  czerwony - +12V | brązowy – masa | biały -linia L (TxD) | zielony – linia K (Rxd)
 
złącze numer 13:
 
  • STEFANELLI: SIS+ (dodatkowy przewód można połączyć z przewodem sygnałowym Sondy Lambda (z reguły szary przewód) przed katalizatorem - jest to element opcjonalny i umożliwia podgląd składu mieszanki w programie diagnostycznym)
 
złącze numer 14:
 
  • BRC: JUST, JUST HEAVY (wtyk czarny 6-pin)
 
złącze numer 15:
 
  • BSM (BARDOLINI / CARGAS): BSM, Bardolini B4, CarGas

Rzeczywiste zdjęcia produktu (przykłady interfejsów ze numer 1 oraz 7):



Interfejs LPG USB wersja podstawowa ze złaczem numer 1







Interfejs USB wersja podstawowa ze złaczem numer 7


Interfejs LPG USB wersja podstawowa

Oferujemy w pełni funkcjonalne urządzenie diagnostyczne i polecamy go każdemu, kto zechce regulować swój pojazd osobiście. Elektronika FTDI to gwarancja wsparcia w sterowniki dla najnowszych komputerów, natomiast dodatkowa sygnalizacja LED zdecydowanie poprawia komfort użytkownika naszego produktu.

Sprzęt mimo bardzo niskiej ceny umożliwia przeprowadzenie pełnej diagnostyki systemu LPG jak również dokonanie regulacji (autokalibracja, mapy, temperatura przełączania, obroty itd.) – funkcjonalnością nie różni się niczym od oryginału.

UWAGA: dla warsztatów polecamy sprzęt oparty na elektronice FTDI lub OPTO&FTDI o podwyższonej wytrzymałości

 

Główne cechy:

  • bardzo prosta instalacja w każdym systemie operacyjnym (czip FTDI)
  • bezproblemowa współpraca z najnowszymi programami diagnostycznymi
  • OBSŁUGA 100% funkcji sterowników gazowych
  • wytrzymałe okablowanie z podwójnym ekranem (ekran aluminiowy + oplot z wiązki stalowej) wykonywany na nasze specjalne zamówienie
  • wzmocnione końcówki
  • praca w systemie Windows 10 i wszystkich poprzednich wersjach
  • sygnalizacja 3 x LED w obudowie:

READY - gotowy do pracy, dioda zapala się po zainstalowaniu sterowników
IN - sygnalizacja transmisji w kierunku komputera PC

OUT - sygnalizacja transmisji w kierunku pojazdu

 
  • elektronika interfejsu (płyta drukowana PCB) jest wykonana maszynowo w technologi SMD (epoksyd FR4) - zamknięta w szczelnej obudowie około 1m od gniazda komputera

Zawartość zestawu:

  • NOWY interfejs diagnostyczny zakończony 1 wybranym przez kupującego wtykiem (w przypadku gdy kupujący nie dokona wyboru złącza wysyłamy kabel numer „1” zgodnie ze specyfikacją z tabeli)
  • paragon lub faktura upoważniająca do gwarancji (realizacja poprzez wymianę na nowy lub zwrot kosztów)
  • opis złącz i ich zastosowania (drukowana)
  • POMOC TECHNICZNA - w razie problemów odpowiadamy na Państwa pytania i udostępniamy adresy stron z bezpłatnym dostępem do bogatej bazy danych z plikami do LPG
Interfejs diagnostyczny OPTO&FTDI to rozbudowana wersja interfejsu FTDI serii profesjonalnej. Dodatkowe cechy to przede wszystkim 100% separacja obwodów samochodu od komputera PC dająca jeszcze większą trwałość interfejsu i całkowite bezpieczeństwo transmisji nawet w przypadku usterek pojazdu. Interfejsy profesjonalne FTDI oraz OPTO&FTDI ponadto posiadają uszczelnioną obudowę umożliwiającą pracę w deszczu.

opto-izolacja swosowana w interfejsach LPG
Regulacja STAG - POLSKA
Regulacja KME Diego G3 - NIEMCY
Regulacja Zenit Pro - Wielka Brytania
Autor recenzji: Mirosław Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 22-05-2018
Długi, solidnie wykonany kabel. Wyregulowałem na nim dwie instalacje: BRC Just (z taką końcówką kupiłem interfejs) oraz Autronic Al700 (taką wtyczkę posiadałem wcześniej). Instalacja sterowników bezproblemowa. Ustawień dokonywałem na tablecie Lenovo z systemem windows 10.Polecam zakup urzadzenia, szczególnie że cena interfejsu jest naprawdę bardzo przystepna.
Autor recenzji: Mirosław Ocena produktu: Ocena produktu 5/5 Data napisania recenzji: 14-05-2018
Szybka wysyłka ,dobre wykonanie interfejsu wszystko ok
Napisz recenzję
Klienci zakupili także